Oyun indir - Full oyun indir - Torrent Oyun Pazarı

Oyun indir - Full oyun indir - Torrent Oyun Pazarı (http://custom.solar/)
-   Aksiyon Oyunları (http://custom.solar/aksiyon-oyunlari/)
-   -   Call of Duty 2 Full indir Download (http://custom.solar/aksiyon-oyunlari/59320-call-duty-2-full-indir-download.html)

Tony Montana 07-12-2011 08:20 PM

Cevap: Call of Duty 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir - Teklink
 
Hangi partta hata veriyor ise o partı alternatiflerden baştan indir

memet59 08-19-2011 09:19 AM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
ben oyunu indirdim kurdum ama oyuna girince beyaz ekran oluyo ses geliyo görüntü yok

Just Cause 08-19-2011 01:38 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
Alıntı:

memet59 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 76969)
ben oyunu indirdim kurdum ama oyuna girince beyaz ekran oluyo ses geliyo görüntü yok

Öncelikle Oyununuz Sistem İçin Uygunmu Yani Bilgisarayınız Bu Oyunu Kaldıracak Sistem Özelliklerine Mevcutmu Önce Bunu Ögrendikten Sonra Ekran Kartı Güncel Driverlarınızı Kurduktan Sonra Tekrar Deneyiniz...

t.1132 08-19-2011 04:55 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
Teşekkürler.

annihilate 12-22-2011 12:54 AM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
Admin bişe sorucam alternetif link demişsin ama alternatif link vermemişsin ben daha önce başka siteden 2 kere ibndirdim cod 2 yi hep indirdidigimde part hatası veriyodu önrk : 1 part bozuk diodu yine indiroydum bu sefer 2 part bozuk dio 2 part indiryom yine 1 part bozuk dio yardımmlarınız bekliyomrum yardım ederseniz indireceyim bu sefer bu siteden....
Siteniz Güzel Begendim :))

Captain Jack 12-22-2011 01:31 AM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
Alıntı:

annihilate Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 84862)
Admin bişe sorucam alternetif link demişsin ama alternatif link vermemişsin ben daha önce başka siteden 2 kere ibndirdim cod 2 yi hep indirdidigimde part hatası veriyodu önrk : 1 part bozuk diodu yine indiroydum bu sefer 2 part bozuk dio 2 part indiryom yine 1 part bozuk dio yardımmlarınız bekliyomrum yardım ederseniz indireceyim bu sefer bu siteden....
Siteniz Güzel Begendim :))

alternatif link ekledim B serisinden karışık çekebilirsin.

annihilate 12-22-2011 01:28 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
Çok Tşk Ederim Admin..

uzman1421 12-22-2011 01:39 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
admin ben bu cod 2 yi online oynamak istiyorum.oynamak için ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musun _?

uzman1421 12-22-2011 03:49 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
admin benimle ilgilenebilcek misin.sizin siteden cod 2 indirdim fakat online oynıyamıyorum.ne yapmam gerekiyor tarif bekliyorum. yardımcı olursan savinirim :)

Captain Jack 12-22-2011 03:57 PM

Cevap: Call of Duty - Cod - 2 - Full indir - Download - Oyun indir - Pc - Oyun download - Fulloyun indir
 
internetten araştırın. orjinal olmadan online oynama üzerinde çalışma yapmıyoruz.


WEZ Format +3. Şuan Saat: 05:34 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Oyun Pazarı ©2007 - 20142 Bazı Hakları Saklıdır.